Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
onsdag 10 mars 2010

Skunkens logga

Är det någon som har lagt märke till vilken fin logga vi har? Själva idén har jag kommit på, men den grafiska biten har jag min man att tacka för. Han är en tusenkonstnär som kan göra det mesta inom data. Så nu börjar jag fundera på att trycka tyg med något djur på, jag kan bara inte bestämma mig för vilket. Ekorre, räv, snigel, nyckelpiga, vad tycker du? Ge mig gärna synpunkter, så ska jag bara försöka hitta den där tiden att sätta mig ner och rita tillsammans med maken.

1 kommentarer:

Camilla/Timote sa...

Alla djuren skulle bli superfina på ett barntyg=)