Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
tisdag 16 mars 2010

Byggdamm i varje vrå

Nej, vi har inte flyttat och börjat fixa, utan värden till vår nuvarande lägenhet har fått för sig att dra in bredband i alla rum. Förutom toaletten då. Min kloka 8-åring frågar mig varför hantverkarna inte städar efter sig. Kanske för att de har för hög timpenning för att det skall vara värt att betala dem, säger jag. Men om de får 20 kr i timmen,städar de då, föreslår sonen då. Tänk vad bra världen skulle bara om 8-åringarna fick bestämma. :-)

0 kommentarer: