Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
måndag 3 maj 2010

Våren är här!


Visst känns livet mycket lättare när det är ljust och varmt?

Här är det packning för fullt som gäller, om mindre än tre
veckor går flyttlasset till Åkersberga. Det ska bli så
skönt med ett eget arbetsrum (just nu delar jag rum med sonen).
så fort flytten är avklarad ska maken och jag sätta oss ner
med datorn och rita höstens tyger. Det finns mindre än en rulle
kvar att hjärtvelouren, så den kommer jag självklart att beställa
om. Och så kommer det i rött till jul. Mer än så vet jag inte
än, så kom gärna med synpunkter.

0 kommentarer: