Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
torsdag 25 februari 2010

Grattis Laura!

Syfestivalen i helgen hade vi en tävling där man kunde vinna 2 meter velourtyg genom att föreslå tre olika färgkombinationer för framtida tyg hos MiniSkunk. Vinnare är Laura Luna, som föreslog i vårt tycke de finaste färgkombinationerna:

turkos/brun

turkos/lime

lime/rosa

Vi fick in väldigt många olika förslag, och listan är alldeles för lång för att lägga ut på bloggen, så här ser du de mest populära:

rosa/röd
turkos/brun
brun/orange
orange/röd
regnbågsfärger
rosa/lila
rosa/brun
gul/blå
rosa/vit
rosa/orange
brun/rosa
grå/svart

1 kommentarer:

Bustråden sa...

Låter som fina färgkombinationer, ser fram emot att se vad det blir!