Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
måndag 22 februari 2010

Mässan avklarad

Oj, vad skoj jag har haft i helgen. Att min man jobbade både lördag och söndag vid min sida gjorde inte saken sämre. :-)
Förutom en massa trevliga kunder träffade jag också två supergulliga tjejer, nämligen Jenny från JNYdesign och norskan som har bloggen Att sy en gecko (tyvärr uppfattade jag inte hennes namn). Att jobba på mässa handlar faktiskt inte bara om att sälja, utan också om att knyta nya kontakter med andra utställare. Och givetvis den sociala biten, det kan ju bli lite ensamt att arbeta hemma hela tiden.
I dagens DN fanns en bra lista över saker att tänka på när man jobbar hemifrån, tex att hålla tiderna eller att få dagsljus. Jag har en egen punkt att tillföra, glöm inte att ta av dig pyjamasen
när du springer och hämtar barnen på dagis. :-)

0 kommentarer: