Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
tisdag 19 oktober 2010

Nya barntyger på ingång!

Som ni har märkt har det varit lite bloggtorka här. Efter att ha dukat under av höstens första förkylning har jag varit lite låg, men nu är jag tillbaka och det är full rulle igen. :-)
Webbutikens nya design är i princip klar, så ge mig gärna synpunkter. De olika kategorierna fylls på för fullt, speciellt med julvaror. Och som vanligt lägger jag upp nya bilder varje vecka.
Som jag har skrivit om tidigare så är det nya randiga velourtyger på ingång. Förutom de två som jag redan nämnt: turkos/brun och orange/brun, så kommer också rosa/röd och olivgrön/vinröd. De två sista kommer i liten upplaga så de kan man maila in och förhandsboka på info (@) miniskunk.se Priset är 175 kr/m och bredden är 180 cm. Tygerna kommer att finnas på lager från onsdag i nästa vecka.

0 kommentarer: