Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
måndag 20 september 2010

höst, och ljusmys hos Liha


Så var helgen förbi, lika fort som vanligt tog den slut. Här ute i Åkersberga är det definitivt höst med allt vackert som hör årstiden till. Det jag gillar mest med hösten är nog de olika dofterna... och färgerna.... och kastanjer... ja, helt enkelt allt!

En annan sak som är så bra är att man äntligen får tända en massa ljus. Ljuslyktor med romantiska texter eller fina bilder är bara så mysigt att ställa i fönstret. Kika in här så ser du exempel på vad du kan göra med våra texter: By Liha.

0 kommentarer: