Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
torsdag 19 augusti 2010

Då var sommaren snart slut....

Det märks att sommaren börjar närma sig sitt slut, och semestrarna är över. Själv hann jag inte ta någon semester alls, så jag tänkte unna mig en vecka eller två i september istället.
Förra veckan var jag på Formex och letade främst efter inspiration, men också efter nya leverantörer. Jag träffade också en väldigt trevlig bekant, Jenny från JNY Design, som många av er säkert känner till. :-)

Det kommer att ske en del förändringar i butiken under hösten, redan nu har vi
börjat med att ändra själva designen. Vi kommer att börja med kortbetalning, och sortimentet kommer att utökas med både prydnadsänglar samt lite annat smått och gott.

Två nya färgkombinationer på randigt velourtyg är beställt, bilder kommer upp under helgen. Leverans beräknas i början av oktober.

0 kommentarer: