Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
tisdag 24 november 2009

Tyg nr två är färdigt

Ränder i marinblått och turkost, visst låter det fint? Det är färgerna på det
nya tyget som nu är färdigt. Det borde anlända i Stockholm om ca två veckor.
Och imorgon ska maken och jag åka och titta på ett hus, idag bor vi i lägenhet
inne i stan och det är inte så lätt att få plats med alla tygrullar i vår fyra.

Jag måste bara skriva ett tack till alla som mailat mig om hjärttyget. Det har
varit en väldigt positiv överraskning hur efterlängtat ett sådant här tyg har
varit. Här är några av kommentarerna jag har fått:

"Det var ju ett fantastiskt fint tyg, jag har gått och väntat i 3-4 år på att ett
sånt där tyg ska komma =) "

"Jag blev så glad för detta bruna för jag har länge fantiserat om ett brunt
velourtyg med vita hjärtan:) "

Så fortsätt att maila mig, egentligen hade jag tänkt att bara ta in grönt och
rosa med vita hjärtan till våren, men kanske skall jag även ta in brunt?

0 kommentarer: