Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
torsdag 26 november 2009

Tävling!

För ett tag sedan visade tv3 ett avsnitt av den amerikanska serien Extreme home make over,
för er som inte sett det tidigare kan jag berätta att det handlar om fattiga familjer vars hus blir rivna och uppbyggda på nytt. Där använde nämligen hantverkarna gamla spillbitar av jeanstyg för att täta ett tak. Hur smart är inte det? Har ni några andra tips på vad man kan göra med de där små tygbitarna som blir över? Det är temat för vår tävling: smarta tips för spillbitar! Vinnaren erhåller två meter av det nya tyget som kommer i december, 180 cm brett velourtyg, med marinblå och turkosa ränder. För att delta i tävlingen, gör följande:

1. Maila till info@miniskunk.se med ditt smartaste tips!
2. Glöm inte skriva din adress
3. Tipsa 5 vänner om vår blogg

Tävligen startar nu och pågår till 8:e december. Vinnarens namn presenteras här den 9:e december. Lycka till!

0 kommentarer: