Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
fredag 14 januari 2011

Tävling- vinn barntyg, virknålar, stryka på bilder!




Då var det dags att tävla igen, denna gång är priset en presentcheck värde 200 kr.
Du kan alltså själv välja om du vill ha barntyg, band, virknålar, stryka på bilder eller
andra varor från min webbutik. Givetvis ingår gratis frakt i vinsten!

Så här tävlar du:

1. Berätta för 5 st vänner om tävlingen. Har du en blogg får du dessutom gärna låna
min tävlingsbild!

2. Skicka ett mail till info (@) miniskunk.se och skriv max 3 meningar om varför just
du ska vinna.


Tävlingen pågår till sista januari och vinnaren presenteras här på bloggen 1:a februari.

Lycka till!

2 kommentarer:

FridoLi sa...

Var hittar man vinnaren? :-)

Klaudia - www.miniskunk.se sa...

Oj, jag missade att jag skulle lägga ut det på bloggen, har mailat istället. Tyvärr vann du inget, men håll utkik, ny tävling kommer i mars. :-)