Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
onsdag 4 augusti 2010

Vintage stryka på-bilder




Familjen sover borta idag och vad gör jag kl 10 på kvällen, jo, sitter och tittar igenom mina nyaste stryka på-bilder. Jag blir lite fundersam över alla människor på fotona, jag antar att de inte är i livet längre. Speciellt nyfiken blir jag på en väldigt söt flicka som jag ser om och om igen. Någon som vet vad hon hette? Hör gärna av dig i så fall.

Nu finns det nya bilder med kronor, i olika färger och storlekar. Och från och med nästa måndag kommer jag att lägga upp 25 nya bilder varje vecka.

0 kommentarer: