Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
onsdag 12 maj 2010

Sybloggar - I like!


Hör och häpna, trots att jag säljer tyger så är jag inte vidare bra på att sy. Jag är en sådan person som älskar att gå runt i tygaffärer och gärna handlar någon bit, men det är väldigt sällan jag plockar fram maskinen (en rosa gammal skrutt från 80-talet).
Så istället länkar jag till er duktiga sybloggare som har handlat av mig, så klicka runt och beundra! :-)

Att sy en Gecko

Barnpalatset

Makrill


csvedin.blogspot.com

De fina sparkbyxorna kommer från Rättvisa barn

0 kommentarer: