Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
fredag 6 november 2009

Tyg nr två är beställt

Nu har jag beställt ytterligare ett tyg, nämligen randig velour, i turkost och marinblått. Typiskt nog gick den ena maskinen sönder på fabriken, så det dröjer ett litet tag innan jag får hem det. Men den som väntar på något gott... :-)

Arbetet med webbutiken fortskrider, tack älskling (min man) för att du fixar den åt mig. i webbutiken kommer man att kunna köpa tygerna, knappar, och dessutom stryka-på bilder.

0 kommentarer: