Hur beställer jag?

Klicka på fliken "butik" och lägg en order.

info (@) miniskunk.se






Bloggintresserade

Om mig

Välkommen! Efter att ha bott i vår fina huvudstad i 15 år har min man och jag tagit våra tre barn och flyttat ut på landet, nästan i alla fall. I min blogg kan du läsa om vad som händer med miniskunk.se. En del inredningsinlägg från vårt nya hus blir det också. Har du några frågor? Maila gärna på info (@) miniskunk.se
måndag 19 oktober 2009

Hej och välkommen till min blogg!

Här på bloggen kommer jag att tipsa om nyinkomna produkter, länka till andra intressanta bloggar, och givetvis ha tävlingar. Välkommen!

1 kommentarer:

barnpalatset sa...

Roligt att allt har kommit igång nu... ska bli kul att följa bloggen & se nya härliga tyger från dig, det behövs på marknaden =)
Lycka till!
(Overallerna kom igår så nu ska det sys fler byxor) //Emilia